Tervek szinkronizálása munkaállomások között

Leírás keresése

Másik munkaállomás beállításánál hasznos lehet a tervek felhőbe történő mentése.

A KitchenDraw képes egy ingyenes DropBox fiókhoz kapcsolódni. Ennek köszönhetően “felhőbe” mentheted a terveidet automatikusan és teljesen díjmentesen. Sőt, ez a funkció együttműködik a Google Drive és a SkyDrive rendszerével is!

Ez a funkció lehetővé teszi, a tervek automatikus szinkronizálását a két felhasználói fiókod (munkaállomásod) között, például ha egyik a munkahelyeden, míg a másik otthon van.

 

Telepítsd az adott felhőszolgáltató kliensét mind a két munkaállomásodra.
Válaszd a KitchenDrawban a “Beállítás | Rendszer…” menüpontot.
Állítsd be a DropBox (Google Drive, stb) mappád elérési útvonalát. (1)
Majd jelöld be a mentésre, visszaállításra szolgáló opciókat. (2)

Shopping Basket